~~



Vackra himmel..
En dag ska jag ha en riktigt rejäl kamera och fota miljontals underbara bilder! Men detta duger än så länge..

 
Hemma och sjuk som vanligt, och inget kan man göra åt saken heller. Vet inte hur många gånger jag slängt bort pengar på att prata med doktorer utan att få någon hjälp. Alla säger samma sak, och ingenting fungerar.. Men men, ha riaf fått ett sjukintyg nu efter en månads väntan, så förhoppningsvis ska detta hjälpa mig de sista månaderna i skolan. Ska sluta försöka satsa på MVG hela tiden också känner jag, även om jag vet att jag kan klara av det så är det inte nyttigt för mig. Undermedveten kronisk stress och IBS är ingen bra kombination.. Så jag tar det lugnt och övertänker inte allting lika mycket nu! 
 
Nu ska jag iaf få äta min efterlängtade middag som älsklingen stått och lagat (som vanligt <3), ost och skinksås, hjelt fantastiskt god, har aldrig ätit någon så god som våran faktiskt, vitlök är nog huvudgrejen för att all mat ska bli god tror jag! Har börjat ha det i allt vi äter! Haha =)  
 
Näe nu slår vi på 12 years a slave och äter god middag! Tjing!
 



 
1 Irre:

skriven

Hej! Har en tävling inne på min blogg där man kan vinna en fotografering med en väldigt duktig fotograf. In och kika http://irres.se/2014/march/tavla-om-en-fotografering-med-novasphoto-2.html#post-comments (förlåt ifall du inte gillar såna här kommentarer)

Kommentera här: