bluargh

 
Jag tror jag lider av undermedveten stress eller nånting. Är så van att stressa mig överallt, och det funkar ju tydligen, men om det är så värst hälsosamt tror jag inte. Kanske är därför jag aldrig har tid att skriva är heller, då jag prioriterar massa annat före, eller ja, massor är det väl kanske inte, tycker jag inte gör nånting alls i livet faktiskt. Dagarna går trögt förbi med samma gamla rutin. Dags att bryta den lite snart tror jag. Nog för att gaminglivet är rätt soft och trevligt, egentligen behöver man inte ha något att oroa sig över alls när man är gamer, mer än att man kanske inte ska ha tid att spela? Men sammtidigt känns det lite som dyrbar tid försvinner. Kanske dags att bli social utan för cybervärlden igen.. 
 
Anyhow.. 
 
Har nyligen beställt lite skojigt från nätet, så man kan känna sig lite snyggare råå..






 
 




Colours make you happy ~~




 
 
 
 
 

Kommentera här: