Söndagsfix!

 
 


Redan söndag! Men som tur är så har vi lov hela vecka 44. 
Idag har vi hunnit med mycket ändå tycker jag. Vi såg klart silver fang, jesper dammsugade lägenheten, jag har målat två hyllor svarta, spikat upp modemet ute i hallen, blekt min utväxt, städat undan de kartonger som inte varit upp-packade och sist men inte minst så tog vi och gick upp på sim-och-sporthallen här uppe och spelade badminton lite över en timme. Helt fantastiskt! Var gratis nu första gången men sen kostar det 200 kr för medlemskap eller hur det var, dock vet jag inte hur många fler gånger det blir? Fick liksom varken introdution eller ens ett hej när man kom så det var lite svårt å ens veta vem det var av alla gubbar som bestämde där. Vi får väl se hur vi gör.

Till veckan är det ju som sagt lov och då har de gratis inträde i simhallen, kanske man tar sig en simtur då också! Kroppen kan behöva lite ansträngning av något slag ibland känner. 
Oh just ja, glömde ju berätta att jag gjorde det mest klantiga nånsin på hela året tror jag. Precis då vi kommit in i sporthallen så ska jag gå ner från omklädningsrummet till själva gympaplanen, och då är det ju en läktare på vägen ner dit, som jag trampade snett på på något vis så jag stukade hela foten rejält. Så jävla typiskt att det var precis innan vi ens tagit första steget på gympagolvet! Fick sjukt ont men vilade den någon minut och försökte massera den så det gick rätt bra att spela ändå. Nu efterråt känner jag dock hur det värker och pulserar, har aldrig stukat foten riktigt nån gång tror jag, hoppas det går över snart bara, sjukt jobbigt!
Eftersom vi inte hann göra någon middag innan vi kom på att vi skulle iväg och spela badminton så tar jag och värmer på lite fiskbullar och mos! 


 
Ja ne~~



Kommentera här: