Kunde inte låta bli!


Jag skulle beställa hem en ''billig'' klänning (som blev mycket dyrare med den förbannade frakten), till halloween, eftersom jag faktiskt tänkte klä ut mig till en karaktär för en gång skull! Har funderat länge på om det finns några coola ''par'', dvs romantiska par, som man kan cosplaya. Så kom jag tillslut på vad som dessutom skulle passa perfekt till halloween! Morticia & Gomez Addams. Jag som Morticia och Jesper som Gomez, det vore ju awesome! Så jag beställde hem en enkel golvlång, svart klänning som slickar sig tight runt kroppen. Får se om jag orkar spendera tid och pengar på att fixa ''tentaklerna'' längst ner på klänningen. Kommer för övrigt ha min svarta långärmade bolero till så den blir som en långärmad, PLUS att jag beställde hem snygga spetshandskar till.. Eheh..  


 
Morticia-klänningen
 
 
Spetshandskar            
 
 
          

RÅKADE KLICKA HEM LITE VARDAGSKLÄDER OCKSÅ.....
 
 
Awesome Led Zeppelin T-shirt <3
 
 
 
Awesome zombie-pony T-shirt!
 





Blir vatten och bröd tills nästa bidrag igen då, gaaaah!!!  





Men nu ska jag gosa gosa ner mig med Jesper till en film tror jag!




 
 
 
Sayonara~~
 
 
 
 
 

Kommentera här: