Uppdatering

Iiih jag älskar att blogga!.. När jag väl gör det.. Heuehuheu...


Men jag fortsätter väl på den här grejen jag påbörjade sist!

Dag 02 - En person jag vill träffa just nu
Dag 03 - Min favoritårstid och varför
Dag 04 - Mina mål/önskningar/drömmar
Dag 05 - Min första kärlek
Dag 06 - Ett minne
Dag 07 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon
Dag 08 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 09 - Bild på mig och min bästa vän
dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 11 - Någonting jag oroar mig för
dag 12 - En bild på ett ställe jag varit på
Dag 13 - Mitt drömbröllop
Dag 14 - En bild på mig själv för ett år sen
Dag 15 - Någonting jag ångrar
Dag 16 - Innehållet i min väska
Dag 17 - Den bästa känslan
Dag 18 - Vad jag åt idag
Dag 19 - En bild på det jag köpte senast
Dag 20 - Min favoritfilm
Dag 21 - En bild på mig själv som är tagen av någon annan
Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 23 - En låt som får mig att gråta
Dag 24 - Mitt favoritprogram och varför
Dag 25 - Min favorithögtid och varför



Alltså jag vet inte .__. Är ju med personen jag vill vara med just nu så D: Hmm.. Men nån kändis vore ju alltid kul å träffa :3

Min framtida man till exempel <3
 
 



Han är så jävla vacker <3 Och härlig! Och kung på gitarr! <3
1 moster:

skriven

Han ser ju ut som Jesper!

Svar: Hahaa inte riktigt! Men nästan ;)
FeliziaH

Kommentera här: