Torsdaaag!




Igår var det ju galet varmt för en gång skull, typ 25 grader i skuggan som mest tror jag, så vi drog till stranden och solade, och tog ett snabbt jävla dopp och simtag.. Blä! Varför ska det vara så jävla kallt i vattnet för då?? Det är aldrig lagomt! Och då gnäller jag inte heller, för det gjorde ta mig fan ont av kyla! Mina fötter och leder frös till is så jag kunde knappt röra dem liksom .__.  Näe, jag vill utomlands!... Men det är väl bara att drömma vidare.. 
Suck .__.
Ska försöka kliva upp i tid imorgon och ringa Soc så kanske man kan börja få sånt där jävla bidrag, är så sjukt less på att inte ha några pengar nu.. Jävla CSN krångel hela tiden. Har inte fått ett öre av varken CSN eller försäkringskassan sedan April liksom, jävla struuuul....  Aja.. Får låna av mina sparpengar så länge.. Men det är ju långt ifrån kul liksom.. 
Näe nu blire ägg o macka och gå ut i solen en stund tills pojkarna har vaknat!


 
Instagram




~~ Syonara ~~


1 Cissy - BlackieSixx:

skriven

Skulle du börja på Ålsta nu? :)

Svar: Japp! :D
FeliziaH

2 Cissy - BlackieSixx:

skriven

Okej, men då måste du väll ha tillgång till csn? :O

Svar: Joo jag ska få det!.. Det var mest under sommarlovet jag skulle behövt socialbidrag egentligen .__. Men jag vet inte om man kan få det ändå även fast man studerar, om man har personliga själ så brukar man få har jag för mig.
FeliziaH

Kommentera här: