Uppsala!

Jag for ju ner till Uppsala/Knivsta sista helgen på lovet, för att hälsa på min moster och lillkusinen min, Wilmer! :D
Här kommer de bilder jag kom ihåg att knäppa! Tragiskt nog så dog ju kamerahelvetet när vi väl kom in på Etnografiska museet, typ enda stället där jag kunde tagit sjukt mycket coola bilder!...  Gaah.. Var så less så jag ville knappt fortsätta kolla xD Aja, det blev några halvkassa bilder utan blixt därifrån iaf!   Enjoy!



Någon cool byggnad efter vägen! Kanske avr ett hotell? Minns inte!




Någon cool byggnad efter vägen! Kanske avr ett hotell? Minns inte!


Hit var syster då i Stockholm!



Sveriges Radio <3  Fick ingen bra bild dock!


Här har vi tydligen kaknästornet! Jag var lagomt imponerad :3 Det är sjukt högt ju!




Ingången!


Restaurangen längst upp!




Wilmer och Christina!


Träd!



Karta!


Polishelikopter! Det hörde till det tekniska museet kanske? 


En totempåle! :D



En naken gubbe!



Rysskt julpynt!




En elefant fot!



Indianer osv <3




Indianer <3



Vart helt förälskad i den här underbara indianpojken <3!




Fanns massa skelettgrejer dom hade gjort saker av!


Fanns massa mexikanska grejer också!



Här är en modell av en japansk trädgård, såhär kommer jag bo i framtiden!..  Hann tyvärr itne knäppa på grymmaste samuraisvärdet :'(






Wilmer leker med sin kompis Ossian!


Här har han byggt en maskin!



Ossian gjorde ett brandflygplan!




Här är vad jag kallade för gräsmatta där djuren kunde få gå o äta, men ''Nej det är ignen gräsmatta heller! Det där är bara vanligt golv! Maskingolv!''


Jag började leka själv med de coola riddarna istället.. Eftersom jag tydligen hade fel i allt jag sa xD


Dinorider Sweden! 



Woaaa!!  (kände mig som 10 igen <3)



Kassörerna!


Wilmer!


Egobilder vart det en hel del!


Egobilder vart det en hel del!


Egobilder vart det en hel del!



Funderade på den här kjolen! Men det vart inte så!



Vart denna istället! Dålig bild men... Aja!  Skärpen köpte jag också!


Knäppte bara en bild på väskan och då tog blixten över de rosa färgerna så jag redigerade den lite och då vart det värsta neonfärgen av det hela xD  Aja!


Och en liten sööt haaatt  <3


Och ett par over-knee strumpor!



Kusinerna Borg! <3










 

Kommentera här: