Orken, vart är du?

Imorgon åker jag till Uppsala, själv. 
Kommer inte kunna tänka på annat än när jag ska få se dig igen.
När jag kommer hem har skolan börjat.
Och allt kanske blir som vanligt igen.
Där ligger min fruktan.
Fan.
 
 



Jag är svag för dig, för du gör mig stark
Du är bra för mig, ändå förstör jag allt
Du har sönder mig, fast du gör mig hel
Det känns så rätt, även om allt som vi gör blir fel
Jag är slav för dig, jag gör vad som helst
Allt för å va med dig, kan aldrig dra en gräns
Jag har tappat greppet, vet inte in å ut
Vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt
Jag vill älska dig, å jag vill slå ihjäl dig
Vill ha dig ur mitt liv, men nånting står I vägen
Å jag gör allt för att behålla förståndet
Men jag har fastnat I ett beroende som håller mig fången för du är
KNARK

Jag behöver mer fastän du förstör mig helt (knark)
Jag behöver mer fastän du förstör mig helt (knark)
Jag behöver mer fastän du förstör mig helt (knark)
Jag behöver mer fastän du förstör mig helt

Jag försvagar dig, för det gör mig stark
Du är bra för mig, därför förstör jag allt
Jag har sönder dig, när du gör mig hel
Har alltid rätt, även när det är jag som har fel
Kanske därför som det blir så här varje gång
Alltid nått, alla dom där känslorna vi slarvat bort
Å som vi letar efter, å ju mer jag tänker
Vi är inga barn å vi kanske borde veta bättre

De är ett krig, varje dag skjuter vi ner varandra
Öga för öga tills ingen av oss ser den andra
O jag kan lämna dig nu men inget kommer nära nog av att kännas som du

För du är knark
Jag behöver mer fastän du förstör mig helt (knark)
Jag behöver mer fastän du förstör mig helt (knark)
Jag behöver mer fastän du förstör mig helt (knark)
Jag behöver mer fastän du förstör mig helt

Du skjuter ner mig, var har du pistolen
Jag skjuter upp dig, tills jag har dig I blodet
Du skjuter ner mig, var har du pistolen
Jag skjuter upp dig, tills jag har dig I blodet
Du skjuter ner mig, var har du pistolen
Jag skjuter upp dig, tills jag har dig I blodet
Du skjuter ner mig, var har du pistolen
Jag skjuter upp dig, tills jag har dig I blodet

För du är knark
Jag behöver mer fastän du förstör mig helt (knark)x7


Kommentera här: