They see me gaming..



Jaa mitt lov är nart slut och jag har inte gjort ett skit!... Som vanligt..Förutom å spela.. Suck. Men så har man ju varit utan pengar den här månaden också eftersom CSN vill ha in studieförsäkran på att man kommer gå i skolan nästa termin, men den kan man inte skicka in fören i Januari så då kan man heller inte få nå pengar fören då!.. Suck -.- 
 
 
 
Åh föresten, jag hittade igen min kamerakabel... Jag satt och skratta för att jag var så less då jag väl hittade den, bara stirrade på den och tänkte att ''hur fan kan jag inte ha sett den??'', då jag krypit omkring och slagit huvet och letat ta mig fan överallt i denna lilla lägenhet, så har den dessutom nästan hängt rakt i ansiktet på mig varje gång jag suttit vid datorn.. Jag hade nämligen varit så smart att jag kom på att man kunde ju hänga kablar genom reglarna under sängen (har nämligen våran gaming-hörna under våran uppbyggda loftsäng), och där har den hängt hela tiden! Fantastiskt.. Hur som helst, nu är det en annan grej som är spårlöst försvunnen, strykjärnet, som jag aldrig använt.
Jag minns att när vi just flyttat in så var den här i nån kartong, men sen har jag för mig att jag bar ner den till förrådet, eller stoppade undan den i nåt skåp, men jag har letat i varenda liten vrå, i garderober och hyllor och skåp och överallt, jag menar, det är inte så jäkla stort i den här lilla ettan!.. Och jag har gått ner och tömt förrådet och kollat i varenda kartong, har till och med gått bort till tvättstugan och kollat om jag inte råkat haft dit den, men icke.. Den dyker väl upp den med om några veckor kanske.. 
 
Näe det lär väl bli lite mer GW2 nu då, och kanske man tar sig någon öl och lite vin?? Bara för att det är lördag och lov?? Vi får väl se..
 
 
 
 
Tjaråå

Kommentera här: