Life of a gamer..

 
 
Kan fortfarande inte riktigt förstå att en ny fräsch stationär dator är påväg hem till mig. Gah. Har suttit och kikat på tangentbord och kommit fram till att jag skiter i att köpa en större skärm, och köper Toms som jag har lånat nu istället, för en billigare peng. Har hittat drömtangentbordet nu iaf, färg-glatt (precis som mig) och gamingvänligt som fan! Kan inte bli bättre. Det får bli då jag får pengar igen nån gång framöver dock, ska pokusera lite på julklappar o annat nu först och främst!
 
Är det inte underbart?!
 
 
 
 
 
 
Sitter för övrigt med blekning i håret, andra gången nu, det är inte så svårt att bli av med svart hår faktiskt, se till att det är rejält urtvättat innan du börjar blondera bara!.. Dock hade jag ju bara färgat det svart en omgång, men ändå. Ska bli så jävla skönt å få tillbaka det blåa igen <3 Och jag undrar vart mina jumbo-braids befinner sig! Beställde ju hem ett gäng för att kunna börja göra dreads av dem, kommer nog bli awesome! Men ha ringen aning hur lång tid det kommer ta då jag beställde dem från England. Bara vänta å se!
 
 
 
 
 
Btw, till er LoL-gamers som inte kollat in den här youtube-kanalen, do it!
Grymma remakes på låtar!
 
 
 
 

Kommentera här: