Julafton osv!

 
Ja igår var det Julafton igen här i Sverige. Jag och pälski gjorde oss i ordning och vart hämtade av pappa här på förmiddagen och for till farmor på fika och såg på TV. Hemskt tråkigt väder var det, molnigt och regnigt, blank och blöt is vart än man for ungefär, och mörkt och trist. Men det vart trevligt ändå, för det är ju ändå inget man märker av inomhus eller hur? Så på eftermiddagen for vi bort till Borgsjöbyn och åt massa god mat och delade ut julklappar. Fick mer än förväntade julklappar faktiskt, så jag är sjukt nöjd. Fick bland annat en symaskin så nu jäklar kommer det bli hemsytt! Nu har ju jag gått och slarvat bort min kamerakabel så jag kan liksom inte ladda den på något vis alls så.. Vart inga bilder från igår ens då den har varit borta flera veckor.. Kanske köper en ny sådan också då vi far ner på mellandagsrean. 
Vi fick ju en del presentkort på elgiganten av Jespers släkt så de ska vi köpa en ny TV för, så vi äntligen kan se som folk och spela ps3 utan besvär! Blir nog även så att jag köper en datorskärm och ett till RAM-minne på 4G, och eventuellt ett tangentbord om de satt ner priset på det..
 
Kanske man ska ta å spela lite mer Guild Wars 2 nu då kanske? Satt ju bara uppe till kl 7 i morse så varför inte liksom. Fett kul spel och förmodligen underskattat av många! 
 
 
 
 
 

Kommentera här: