Jul-lov

Åh äntligen kan man slappna av på riktigt..  Dock är väl lovet drygt två veckor eller nåt, vet inte riktigt, men ändå. Är så jävla sugen på julen nu så det går inte! Planen är ju att vi ska åka till Jespers släkt nu på Lördag och fira julen med dem då, förmodligen får vi våra önskade presentkort på Elgiganten så vi kan fara och köpa en platt-tv, det vore underbart. Eftersom det är sjukt störande att spela på tjocktv:n med ett ps3. Allting blir supersmått och bilden skakar och hoppar så det kommer vara väl behövligt.
Tanken är ju att vi ska vänta tills julaftonsmorgonen innan vi byter julklappar med varandra jag och Jesper, men jag kommer nog inte kunna hålla mig, dessutom tycker jag han behöver dem nu i helgen också!.. Maha ;P Ni får väl se vad han får i helgen med andra ord!..  
Undra bara vad han köpt åt mig? Är nästan säker på den ena julklappen han köpt, eftersom jag sagt att han måste köpa något jag har önskat mig i princip, plus att han inte är så bra på att dölja hemlisar ;P Men vad tusan kan det andra vara? Det är något han kommit på själv att han vill ge mig, undra vad han kommit på ja!.. Får väl vänta och se helt enkelt ;P
 
Åh btw har jag kanske inte uppdaterat om min nya älskling? Som jag fick förra veckan :3 Maha.. Köpte ju hem en liten dator då.. Väl behövligt faktiskt, nu känner jag mig inte så begränsad längre när jag hittar ett spel jag vill spela. Åh vad mycket spel jag kommer spela nu! Vi har redan börjat spela Vindictus, fett coolt spel, något komplicerat men man lär sig med tiden. Undra bara när jag ska få tid att spela de spelen jag gett mig in på tidigare, så som Dragon Nest SEA, Rusty Hearts, Ragnarok Online 2, Eden Eternal osv.. Mmmh så många spel! Säkert massor som jag kollat upp under åren som jag inte kommer på nu som jag velat testa också.
 
 
Anyhow, I'm hungry so...

Glädj er med denna så länge!
Btw Danny's röst är gudomlig! Men vilken låt är det som den påminner om från början? Jag blir tokig! Det är någon gammal låt från 80 talet typ!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: