eheheeeeeeeeeee

 
Kladdkakan vart såklart bortglömd igår när vi bara inte kunde låta bli att starta ett game lol precis när vi satt in kakan. Men det var inte många minuter för länge! Kanske 5-8 minuter för länge? Den vart inte äcklig, inte ett dugg, riktigt god, men den vart inte kladdig för fem öre. Och jag är ju inte så mycket för kakor och sånt ändå så .__. Jesper får den där plåten för sig själv. Eh..
Idag har det blivit mestadels LoL-spelande och animetittande. Håller på laddar ner ett nytt spel som jag och Jesper eventuellt kommer kunna lira tillsammans, om min dator pallar dvs. Vad hette det nu?..  Fallen Earth!.. Just. 
Men det får bli invigt imorgon. 
Nu kanske man skulle fixat nån middag? Tänker fan itne ställa mig den här tiden och göra någon sk riktig middag iaf..  Bläääh Jespers feel som ska soova bort dagen och förstööra mina middagsplaner!...  Well.. Det får bli imorn då.. Och då blir det stuvade makaroner och korv. Nu får det bli att testa den andra sorten av burknudlar, den med chilismak! :D Den förra var skitgod, men den var liksom inte ett dugg kryddig, om man säger så. 

Hur.Som.Helst.

Nu -> Nudlar -> Anime -> Sova!



Sayonara ~~

Kommentera här: