Sammanfattning av helg



Torsdag:

Jag och Agnes drog till stan för att köpa lite smink, och på vägen dit så blev vi lite smått ölsugna! 
Så efter att vi köpt smink satte vi oss på O'learys, tog två öl, drog på McDonalds o käka, sen drog vi till Allstars och drack öl o kolla på hockey! Kvällen slutade med att vi vart kalas i skallen och jag fick lite dålig balans och ramlade baklänges och slog bakhuvet i en stenvägg! Vilket resulterade till en liten hjärnskakning, kom jag på dagen efter på kvällen, eftersom jag hade smekande huvudvärk och mådde illa! 

Fredag:

Efter att ha varit i stan igen, handlat ett snyggt neongrönt linne och en svart och vit randig kjol, varit stöd åt Fredrik när han skulle pierca sig, så drog jag till Fränsta på kvällen. Det vart lite småkalas med pojkarna framförallt, tråkigt nog så drog Lina så tidigt på kvällen =/ 
Men men!

Lördag:

Vaknade upp hos Sputtnik i Fränsta, drog upp och käkade pizza, drack trefemmor och sen tog vi tåget till ånge. Väl på tåget insåg vi att enda chansen till starköl var i restaurangvagnen, så vi köpte oss en varsin, dock var det 5 minuter innan vi skulle kliva av så jag smugglade med min öl i min vattenflaska! (Y)
Sedan satt vi och häckade hos Robin, förfestade på trefemmor för att sedan bestämma oss för att dra på Mittis! 
Tror aldrig jag varit på krogen utan smink ? Men det gick ju bra ändå! Var nog enda tjejen med endast gammal maskara! Haha! Fick i mig några mariestad och norrlands och senare vart det efterfest på hemskogsvägen. 
Det ''slutade'' med att vi hamnade några extra pojkar hos Robin, runt 4-5 tiden, och vi kalasade och spela musik dygnet runt! Gick inte och la oss heller, men runt 12-13 tiden kom vi på att vi vart hungriga, så jag o Martin släpade oss ner till Shish. 
Nu är vi alltså inne på Söndag.

Söndag: 

Efter pizza så vart det mer trefemmor, grabbarna bonkade och jag tittade på, förstörd och jävlig, kom på att det alldrig skulle hålla om jag inte fick någon sömn, så jag gick och la mig runt 14 tiden och klev upp runt 16 tiden. 
Ja, söndagen är lite svår att sammanfatta. Vi var instängda i en äcklig lägenhet full av alkohol, cigaretter, snus och bakfylle fylla. Vi var störda och leve faan. 
En sak vet jag säkert i alla fall, och det är att under alla dessa dagar så har en enda låt förföljt oss dygnet runt, som ett ekande tinitus, och det är denna:










Vid övriga frågor, lämna en kommentar!






Tjingeling!




Kommentera här: