Jo men visst

Här kommer gårdagens rapport!

Igår följde jag med Cecilia, Andreas och Melenie upp till snöberg, eftersom Andreas mamma så gärna vill att jag kommer upp dit. Vi satte nya stolpar till hagen, hästen står ju där uppe på bete, och gjorde hagen större. Jag tog en timmes uteritt i Snöbergs fina natur medan de höll på med hagen.
Fick god middag och sedan åkte vi till ånge och såg på bio!




Night Walker





Night Walker




Melenie och hennes farmor Birgitta!




Jag och Nightan innan vi ger oss iväg in i skogen!




Jag och Nightan innan vi ger oss iväg in i skogen!





Efter en härlig ritt!





Fick sig en kall god heiniken, som jag visserligen råkade välta en sväng, eheh..




Och senare på kvällen kom....  Ingentinget!!  xO 
(hoppas ni alla vet vad jag pratar om då..)



Har bild på världens coolaste regnbåge också, men blogg.se är ju knullat som vanligt så det får bli en annan gång, har försökt 7 gånger att ladda upp bildfan men det går inte. Aja.

Såg för övrigt Snowhite and the huntsman på bion! Den var bra, men jag hade nog för höga förhoppningar, inte lika bra som Alice in Wonderland, men jag tror det kan bero på att Alice har en bättre story och bättre karaktärer i sig. Men men!










Kommentera här: