Frigge och cross!

Idag inredde jag friggeboden lite extra, hittade lite grejer när jag skulle leta fram mattor åt mormor på härbre. Hittade en kartong med massa leksaker som jag och syrran lekte med jämt när vi var små. Ett stall och och ett badrum och slutligen... MY LITTLE PONIES! Vart såå glad :']  Dock var det bara två stycken >.<  Får leta fram resten en annan dag. Hittade även en liten pocahontasfigur, pegasus från hercules och en liten bulbasour ;D 




OCH HÄR SKA DET VARA JÄTTEFINA BILDER MEN DEN HÄR JÄVLA BLOGGSIDAN ÄR JU F*CKAD SOM VANLIGT SÅ DET BLIR TYVÄRR INGA BILDER! NU NÄR JAG SUTTIT O FIXAT DEM O ALLT.... >.<



Det blev jätte feeint.

Sen kom Agnes hit och följde med mig till tandläkaren i fränsta, obehag och smärta säger jag bara..
Sen tog vi Torstens lilla skoda och drog bort till crossbanan för att se när grabbarna körde cross!




Tjingeling!

Kommentera här: