Dagens!


Idag
har jag flyttat ut i friggeboden igen! Dock har jag rustat upp med en större och skönare säng, OCH en kyl! :D
Allt som fattas nu är internet där borta >.< Men men.. Kan ju alltid gå hit o låna internet, så det går ju ingen nöd direkt. Har tyvärr inte knäppt några bilder idag, det är väl dem man vill åt egentligen mest. Men det får bli nästa gång.
Efter friggen var färdig så satt vi på gräset och spelade kort, jag, Andreas och Cecilia, efter det så drog vi fram vårt gamla krocket-spel som vi spelade med så mycket när vi var små. Andreas vann typ hela tiden, men det var otroligt jämt, och kul! 
Nu sitter jag här hos mor då i min ensamhet, ska väl äta lite kött och strips, slå på anime, under tiden jag väntar på en Andreas, om han nu kommer ;O 
Och imorn ska jag till den förbannade tandläkaren..
Aja.


Tjingeling!









Kommentera här: