Dagens!



HEIii HEIii BLÅGGÄEEN!!!
kände ni stockholms dialekten ?









I ALLA FALL! Nu är det Tisdag och min hemska sjukdom är snart över känner jag! Bara hostan som är kvar! 
Idag har jag varit ute i solen med syster och fotat henne och hästen i vinterlandet lite grann. Kommer bilder på det så fort vi orkat lägga in dem!

Nu ska jag käka korv med bröd till middag, ja jag har inte ätit så mkt alls de här dagarna jag varit sjuk så det är ett stort steg med korv med bröd kan ja lova!  

Sedan ska syster få färga håret på mig, det är liksom dags nu känns det som. Minns inte när jag hade sån här lång utväxt senast, och jag kan heller inte minnas när jag färgade håret senast? Måste vara runt tre månader sedan iaf, gjorde ju dreads när jag precis hade köpt hårfärg och sen hade jag dem i en månad och nu har jag varit utan en månad så, ja. 

Fick förresten ett sms från Tai mahal idag om att håret finns att hämta ut på posten redan nu! Tog ju inte ens en dag :O  
Naajs, ska försöka få tag i Liz nu då så jag kan ge henne det så hon får börja göra dreads ^.^

Ska även försöka ta itu med det här med tatueringen som jag velat göra så länge, ska prata med Agnez imorn om en tid... Najs najs..




Men imorn ska jag nog ta mig på skolan i alla fall, är ju fråga olle-Olle på skolan hela dagen så! 



Tjingeling!

























Tänker på diig.. ~~<3

Kommentera här: