Dag ett; 10 fakta om mig.






1. Mitt fullständiga namn är Felicia Engla Viola Borg
2. Jag älskar djur, ovanligt mycket. Jag blir arg om folk tar död på något levande, till exempel en spindel, eller annat kryp. Självklart andra större djur också. Brukar rädda livet på levande ting som råkat tagit sig in hos människan av misstag också.
3. Jag älskar anime, japanska över huvud taget.
4. Jag har världens gulligaste och mest underbara utlänning till pojkvän, Fredrik heter han! <3
5. Jag älskar att ha rätt, och jag frågar sällan om det är något jag inte förstår eller vet. Då försöker jag hellre ta reda på fakta/facit på egen hand.
6. Jag och min kompis brukade springa runt på skolan i lågstadiet och jaga killarna, hotade med att pussa dem, det var skoj, eheheeheheh...
7. Jag älskar att skriva, och jag älskar det svenska språket.
8. Hade tänkt lära mig flytande norska inom en månad också, japanska tar jag innan jag dör.
9. Jag tycker om när saker och ting är logiskt förklarade, och ord som har logiska namn, hatar dåliga pedagoger, enligt mig väldigt ologiska människor.
10. Jag älskar Lejonkungen, har sett den minst elva gånger på rad, den är bäst <3



Kommentera här: