HAHA

HAHA! Nu när jag skulle ta på mig strumpan från gårdagens promenad mellan fränsta och ljungaverk, så känner jag att den är liksom hård och konstig på nåt vis, vänder ut och in och kollar å då är det HÅL i mina nya strumpor , omringat av BLOD. xD
Då kollar jag på hälen och japp, bloood och fresch skin.
Jag som berättade för Lina igår under promenaden att förr då fick jag värsta skavsår och det gick till och med hål i strumpbyxorna av de här skorna, eftersom plastkanten sticker upp vid hälen på dem.
Ja men titt!
Nä nu ska ja va snäll o följa med duktiga Lina Månsson till skolan så de blir gjort nån gång!
HAHA! Nu när jag skulle ta på mig strumpan från gårdagens promenad mellan fränsta och ljungaverk, så känner jag att den är liksom hård och konstig på nåt vis, vänder ut och in och kollar å då är det HÅL i mina nya strumpor , omringat av BLOD.
xD
Då kollar jag på hälen och japp, bloood och fresch skin.
Jag som berättade för Lina igår under promenaden att förr då fick jag värsta skavsår och det gick till och med hål i strumpbyxorna av de här skorna, eftersom plastkanten sticker upp vid hälen på dem.
Ja men titt!
Nä nu ska ja va snäll o följa med duktiga Lina Månsson till skolan så de blir gjort nån gång!


Tjaa
1 Anonym:

skriven

Tack, jag försökte bara ta kontakt med min dotter utan allt hat från alla. Jag heter Pär och gör allt för att få kontakt med min dotter,Vad alla än säger så ÄLSKAR JAG MIN DOTTER, folk ljuger

2 Anonym:

skriven

Förlåt, men alla förbjuder mig. Jag heter Pär och har adress [email protected].

Hur mycket hon hatar mig så tala om för henne att jag älskar henne

Kommentera här: