Youtubee juh

Hade nästan glömt bort mina kära youtube-uppladdningar tills det kom på tal och min pojkvän som jag snart haft i ett år inte hade sett dem, så jag letade fram dem och han gillade denna starkt dessutom!.. Låter ju inte riktigt som jag då jag fått till nån slags opera-gammaldags-sångröst, eftersom jag inte vågar sjunga seriöst och ''modernt'' ännu ;P Då jag aldrig lyckas få till något felfritt klipp. Men kanske funderar lite mer på det framöver, vore kul å ha nåt annat än en mobil att spela in med också nån gång. Men som sagt, älskar ju att sjunga så det spelar inte så stor roll hur det blir, har även bjudit på mig själv och visat hur kul jag tycker det är att sjunga på japanska och andra språk ;P  Har lite underliga texter på mina två egna låtar men de vart ändå bra tycker jag, de rimmar ju! ;D Aja, enjoy ;P 

Min kanal
 
 
 
 
 
 
 Lyrics:
So, once there was a girl, she had a boyfriend of her own, she was happy and she loved him, but so soon he left her alone.
She cried all night and everyday she thought of what to do, and suddenly she realized that, ''I will hurt him too!''.
She came one night in to his house and there he slept, how sweet.
She stabbed him twice right in his eyes and ripped his heart apart.
 


 

Kommentera här: