Önska går ju

Jaa det är mycket man vill ha här i världen! Och allt kostar pengar!.. Hmm..
Kommer på massa saker som jag tänker att ''det där ska jag ta och unna mig!'', men så när jag väl står inför valet att köpa eller ej så blir det alltid att jag låter bli. Jag tänker alltid ''Är det verkligen nödvändigt?
Klarar jag mig inte utan denna? Är det värt pengarna?'' osv, och då kommer jag alltid fram till ett,nej.
Sjukt jobbigt att vara fattiglapp, undra vad man ska satsa på för yrke egentligen efter skolan, vad man ska satsa på över huvud taget. Jag ändrar ju åsikt om vad jag vill bli för varje dag som går så jag har ingen aning alls längre.. Skulle vara fett kul o animera filmer och det skulle vara fett kul å bli röstskådis, mäklare till nån cool firma med massa dyra hus, inredningsdesigner och göra fula hem snygga! Finns ju massor att göra, men vad, hur och när? Det får vi se, tar det lite som det kommer, vill först och främst ha ett körkort och det kan jag inte fixa under tiden jag går i skolan då jag har nog med prestationsångest där..
 
ANYHOW , hittade en supercool smartphone som är helt i min smak! Då jag är väldigt mycket för att fotografera. En Samsung galaxy s4 zoom. Önska, önska, önska!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: