Ålsta folkhögskola!


Jajemen. Igår, Måndag, började jag på Ålsta Folkhögskola i Fränsta. Det var mycket intressant och jag är än så länge sugen på att fortsätta! Haha ;P Igår vart det bara middag och en liten tipsslinga runt skolan, men det var helt okej. Superbra mjukstart. Idag, Tisdag, så skulle vi vara på skolan på morgonen för att delas in slumpmässigt i grupper, där vi skulle få chans att lära känna varandra lite bättre då, och gå runt på fränsta och göra olika uppdrag som var utspridda. Man fick ju lära sig några nya namn i alla fall! Vann gjorde vi nog dock inte, (hann inte vara kvar till prisutdelningen innan bussen skulle gå) men vi hade lagomt kul ändå tycker jag!

Nu har jag suttit hemma och glott runt lite på nätet bara, kollade senaste avsnittet av Idol som jag missade igår och nu knaprar jag lite chips innan plutten kommer hem från jobbet så vi kan börja laga middag nån gång!

Nu är mina bebisar (skor) tillbakaskickade också, eftersom de var lite för småa, och förhoppningsvis får jag ett par i en större storlek nu då, om det finns några, men det står på hemsidan att det finns så då tycker jag det borde finnas! Hoppas de kommer snaaaaaart, de är ju så sjukt galet snygga..

Ska försöka få tag i ett sånt där diadem med långa spikes på också så småningom, men det får bli när vi åker till stan nånting, kanske blir den här veckan med Malin om jag har tur och hinner få pengar. 
Har även hnittat lite småsaker på nätet man skulle vilja ha... Men är ju ignet fan av att shoppa online egentligen då man inte kan pröva grejerna på en gång och jag måste ju alltid ta faktura, genom att jag inte har Visa. 

Nya snygga brills <3 Får se om jag skickar efter dem!
Och detta coola armband, tro jag det var?  







Och så kommer ju  dessa bebisar snart igen då.. Som ni säkert redan sett ;3






Näe nu har pojken till och med hunnit komma hem så nu blire till att laga korvstroganof och spaghetti! Bara jag som kan göra så sjukt god korvstroganof ;) Blir lite serietittande och idol kl 20 till maten! Tjingeling!


 
 
 
1 Jiimpa:

skriven

Nice gz gg osv

Kommentera här: