Idag då!

Vart väckt klockan elva i morse! Attans, jag som tänkte sova länge idag när ja var uppe så sent inatt, tänkte jag. Då va de Lina och putte som kom förbi eftersom hon hade glömt sin väska här. De tänkte gå bort på Erikshjälpen å kika lite , och jag övervägde att följa med. Är ju alltid bra å komma ut lite, och kanske kunde jag hitta nåt kul?
Vi kikade runt där i ca 1 och en halv timme, och Lina hittade en liten värmeljus-hållare. Den ser ut som en miniatyr bordslampa fast man kan lyfta på lampskärmen och ställa dit ett värmeljus, då lyser den blå lampskärmen jätte fint! Höhö ;P




Och Jag hittade en grym sko!
Ska dock måla om den o sådär ;P Kommer bli mycket najsare, om ja lyckad så förstås! ;P





Sen så tänkte jag att jag skulle ta å byta taklampan som gått i badrummet, å då hitta jag ju färgade lampor! Provade allihopa, blå, röd, och grön. Jätte läckert ;P 
Men det blev grön iaf! Fick dock ingen bra bild på det mysiga ljuset, är inte så duktig på kamerans funktioner ännu..  eh .. eheh..




Allt vart grööönt 8]




Peace 

1 Frida:

skriven

frågestund på min blogg! är alltid ärlig ;) http://sparby.devote.se/

2 Hanna Skattberg:

skriven

åh aw tack snällt^^

Kommentera här: