BLARRGUUHAHA

Jag är bäst på att komma på Rubriker till mina inlägg..

HOWEVVAAH, så tänkte jag ,meddela att idag är det ju Fredag, och ÄNTLIGEN ska jag få göra något annorlunda, som jag vela gjort i nån månad nu. Vi ska se på BIO!
Låter som om man är någon liten unge på 60 talet som längtat hela sitt liv på att få se en bio, vilken som helst, också har man sparat ihop sina sista ören till King Kong.
Näe riktigt så är det väl inte, men det är ju inte varje dag man har råd å gå på bio!

Det blir i alla fall Jag, Tom, och syrran, Putte och Lina!
Och vi ska se premiären av Gullivers Resor, i 3D! Med Jack Black ;)

Kommer behöva åka typ 15.00 för vi ska ju hinna gå på systemet och käka på max också! ;O




TJAA RÅÅ!
1 BloggTurken:

skriven

Förlåt kan inte hjälpa att min svenska är inte bättre än så. Jag har bott här sen 10 okt 2005..

Kommentera här: