Förbannat bra!

Nu har vi ta mig tusan äntligen fått hem vårat bredband <3 Dvs LoL i mängder!  Fick ju dessutom Arcade Hecarim skinnet av Jesper som gift på LoL, han är så sjukt snygg nu med alla effekter!

Min lilla rainbow-unicorn <3

 
Å på skolan håller vi på leker med keramik och drejar för fullt. Har inga bilder därifrån tyvärr men det kommer väl komma så fort allting är brännt och glaserat! Jag och Malin tog oss äntligen i kragen och gick och bokade tatueringstid idag också! Så den 11/11 kl 13.00 smäller det! Spännande.. Jag kommer avlida av all smärta, men det kommer det vara värt! Så sjukt snyggt det kommer bli :3
Näe nu måste jag nyttja vårt kära internet lite mer medan jag kan! Mihi! :3

 
 
Me and my love <3 Aishiteru <3
 
 
 
 
 
 Sayonara ~~






1 Jonas:

skriven

Då måste jag bara fråga. Spelar du HoN och DoTa 2 också? =)

Oh, btw. Jag vet inte om du är något större film fan.

Men vi lottar just nu ut biljetter till SF Films "IRL" =)
http://thegamingground.com/2013/october/sf-film-irl-tavling-vinn-irl-biljetter-och-mossor.html

Svar: Nej tyvärr! Har sån crapig dator så jag har inte kunnat spela dota2 x] Sen verkar det alldeles för komplicerat för mig! Haha ;P Men nån gång ska jag nog ge mig in på det ^^ Film är ju najs! Ajemen! :D
FelizZ

2 Jonas:

skriven

Ah, jag förstår =) Haha! Förlåt att jag skrattar. Men jag vet hur det är. Det tog ju flera år innan jag hade råd att köpa en ny dator (Vilket jag också gjorde nu i sommars).

Var ju fan knappt så jag kunde spela D3 på min förra dator :P Nice! Då är det bara att joina tävlingen ;)

Svar: Hah men det är tragiskt! Och hemskt tråkigt x] Man vill ju uppleva allt häftigt och med allra högsta grafik helst! Men det kommer väl nån dag efter lite sparande.. Jaa får kika på den ^^
FelizZ

3 Jonas:

skriven

Är ju det jag menar. Det känns ju som om man bara får uppleva 50% utav spelet som man betalt för. Jag led dock ännu mer med min äldsta bror. Som på fullaste jävla allvar, spelade igenom hela S.T.A.L.K.E.R på en singlecore P4 dator xD

Gör du så ;)


Svar: Inte hört om det spelet tyvärr, och datorer kan jag pinsamt nog knappt nånting om x] Men jag kanske lär mig med tiden av min sambo ;P
FelizZ

4 Jonas:

skriven

Ah, okej xD Det lär du säkert göra =) Då får du ha en bra helg!

Kommentera här: