Shopping light and gaming hard!


Har jag sagt att jag älskar att fota himlen? Det borde vara uppenbart vid det här laget om inte annat. Så fint! 
 
 
Oh nu har jag varit sådär inaktiv på bloggen igen. Har inte haft så mycket kul att dela med mig av antar jag, och sen har jag varit sjukt upptagen med att gejma! Om jag inte nämnt det tidigare så har vi ju fått hem Skyrim till ps3:t, vilket slutade med att jag fastnade där så fort jag fick chansen! Sjukt bra spel med andra ord, och jag kan knappt vänta tills vi köpt hem expansionerna. Det lustiga var ju dock att det hände en liten insident, eller snarare två.
Efter ca 40 timmars nästan konstant nördande, med galet bra armor och annat kul stuff, så får jag ett samtal av sambon när jag är påväg hem från skolan att min sparning är borta. Jag förstod vad han sa men jag insåg det nog inte riktigt fören senare. Då visade det sig att man max kunde ha sju stycken sparningar på ps3:t, varav varje karaktär har ungefär tre stycken sparningar eftersom den gör egna autosparningar lite här och där, och Jesper hade ju också en karaktär, så det blev lite för mycket då han skulle testa att göra en till karaktär, den autosaveade över MIN KARAKTÄR.... Gaaah så less man blev..Men då var ju älsklingen så gullig o snäll som vanligt och satt uppe hela natten och spelade upp min karaktär igen, någon dag senare så ringer han igen, och då berättar han att ps3:t gjort en update, som tog bort alla sparningar.. Då även hans..Så,då var vi på ruta ett igen!
Allt detta var inställningar som man kunde fixa dock, men det visste ju inte vi fören efteråt då vi googlat runt lite.. Men men, fortfarande ett sjukt awesome spel! Och många föredrar det på dator, då kan man ju ha ungefär 200 sparningar vad jag vet, kanske går att fixa det där på ps3:t också jag vet inte, men än är det ju ingen fara då vi vet nu hur det ligger till.. 
 
En vacker Khajit från Skyrim, inte min karaktär men har en sådan med båge o liknande.. :3
 
 
 
 
Beställde hem Jespers julklapp igår också, tänker dock inte avslöja här vad det är för då kan han ju få nys om det ;P  Men, jag beställde även hem mina kanekalon jumbo braids för en gång skull! Så snart så jävlar ska man börja göra dreads, för första gången! Tror inte det är så jävla svårt ändå, har kollat så många videos nu så jag känner mig rätt så säker. Ska bli så jävla skönt å få det gjort nån gång, dock måste jag fortsätta böeka mitt hår så jag kan färga det i rätt färger innan ;P  Kommer förmodligen bli fett najs!



 
Dessa två fantastiska färger kommer göra en häärlig kombo i mitt hår tror jag! Mums!
 
1 freja:

skriven

älskar också att fota himlen! Älskar himlen överhuvudtaget, har så vackra färger ibland!

Svar: Jaa men den är ju så fascinerande! Och det förändras så snabbt och man kan hinna få massa olika fina bilder på bara några minuter =) Sjukt fina bilder kan man få, även med den kassaste kameran! Vill dock skaffa mig en systemkamera någon dag, och något häftigt objektiv så man kan fota bättre bilder, och kanske norrsken! =)
FelizZ

Kommentera här: