Nu är det lördag va?

 
Den här veckan har bara sprungit iväg, som alla andra lov! Har spelat alldeles för lite LoL och gjort alldeles för lite minnesvärda grejer känns det som! Men men.. Det kommer fler dagar som sagt..
Snart är det inte långt kvar tills jag ska tatuera mig heller.. Måste se till att kroppen mår så bra som den kan, dvs inte bakis, inga ledbesvär, inget illamående eller yrsel, inga magsmärtor, ryggsmärtor, muskelvärk eller andra smärtor för den delen. Ska bli intressant att lyckas med det..


Vet inte om jag berättat här vad jag ska tatuera än? 

 
Här var mitt tappra försök att rita av min framtida tatuering iaf, förhoppningsvis blir den inte lika skev som jag gjort den! Men den kommer bli grymt snygg... Och jag kommer ha sjukt ont.. Men det får det vara värt, hoppas bara inte att jag blir dålig som jag blev sist jag tatuera mig. Feber och illamående dagarna efter, men inget problem med tatueringen!
 
 
 
Och som ni kanske märkt så älskar jag att fotografera himlen, eftersom den kan vara så sjukt inspirerande och vacker och fridfull och talande på något vis. Måste låna mig en systemkamera på skolan eller nåt tror jag, jag står inte ut att inte få den fullaste bilden av hur de verkligen ser ut! Får se om man får tillåtelse att låna en!
 
 
 
 
 
 
 
 
Sayonara~~
 
 
 

Kommentera här: