Måndag!


 


Ja då var det måndag igen! Inte för att jag märkt av att det nånsin varit helg men, hur som helst. 
Jesper for och jobbade i morse, själv klev jag upp runt 12, tog ett bad och kokade ägg, åt frukost och såg på senaste avsnittet av American Idol, det är ju så bra nu när Nicki Minaj är i juryn dessutom! Hon är så sjukt cool. Vill bara ta på henne. Yum.
Anywayz!.. Nu har jag sett klart avsnittet och funderar på att försöka ladda ner Mabinogi, oj oj.. Som jag jävlades med detta spel så jag nästan grät för drygt ett år sedan.. Men ska testa igen nu, och hoppas att turen är med mig! Det verkar ju så skojjigt liksom?!.. Eller kanske jag ska leta fram ett mer krävande spel nu när jag har en lite bättre dator... Hmm...  Finns så mycket man vill pröva!  Uppdaterar väl om hur mitt val blev senare ;P
 
Ha en bra gaming-måndag allihop!


 


~~ Sayonara ~~



Instagram


Kommentera här: