Augusti!

                                KONNICHIWA!
 
 



R
edan är det augusti minsann! Sommaren har gått sjukt fort, som vanligt, men det har varit helt okej ändå! 
Man får ju liksom dagarna att gå när man är en gamer ;P Och speciellt när man bor med personen man älskar ^-^ Som DESSUTOM är lika gamer som en själv ;3 Den lyxen är det nog inte alla som har! Kan bara tänka mig hur många killar framför allt som är supersugna på att spela nåt häftigt fantasy mmorpg med tjejen, men hon är inte ett dugg intresserad! Tycker så synd om er faktiskt! Men men ;P

 
 



Idag har vi faktiskt varit väldigt duktiga vill jag påstå. Tanken idag var ju att vi skulle fortsätta spela Ragnarok Online 2 som vi spelat nu i några dagar, men så fick vi nys om ett litet jobb av en släkting till Jesper, så vi tog på oss arbetshandksarna och cyklade bort för att trava ved! Inte så dumt ;P Det vart helt okej träning ändå, med tanke på att vi egentligen skulle ha gått elljusspåret idag (eftersom det är Tisdag), något vi börjat göra på tisdagar och torsdagar för nyttighetens skull!

 

Belönade oss själva med en varsin hamburgare på Happy Days också eftersom vi båda var helt slut efter tre timmars vedtravning! Nu har vi spelat lite RO2 och tänkte avsluta kvällen med att se en film som Jesper bestämt, den är säkert underhållande kan jag tro, och asiatiska filmer tackar jag oftast inte nej till hur som helst ;P 







Och nu LOVAR jag att jag ska försöka ännu bättre med uppdateringen! Det ska bli en vana helt enkelt! Nästan ett missbruk! Hahaa ;P Näe. Ha det bra så länge. Så syns vi imorn ;]





                                                                  ~~ Sayonara ~~

 



Kommentera här: