The sims och smörgåstårta

Tjatja bloggään!.. Näe.. Inte så nu..


Hur som helst.
Tänkte ta å göra ett nytt försök i att hålla bloggen vid liv, eh.. eh..
Så. Har just suttit och lirat The sims 3 i drygt en och en halv timme, tills det krachade. Kanske det som behövs för att få en att ge upp? Åt även en bit smörgåstårta som vi fick hem igår efter mormors kalas. Det är så knasigt gott med smörgåstårta alltså. Och sen lite Grape Tonic på det. Yum.

Och som vanligt alla gånger jag går in och ska återuppliva bloggen, så ser jag att jag kanske måste göra en ny banner. Eftersom jag byter utseende varje månad.... Eeeeeh...  Ja, ska ta å sätta mig o dona med det, en annan gång. 
 
Nu då? Kanske ska ta å gå in till Jesper och hoppa och peta på han tills han ger upp och kliver upp och fixar varmvatten så jag kan få duscha! Ja! Vilken superidé! Så får det bli.


Sayonara ~~



FRÄSCH NY BILD PÅ MEJ RÅ

Kommentera här: