Sundsvall med vänner!... Eller är dom vänner?..

 
Just det. Jag var ju till Sundsvall med mina små vänner i förrgår. Torsdags alltså.
Tog tåget in och sedan gick vi lös på alla butiker. Glömde dock fota när vi kom in till stan D;
Det får bli en annan gång. Hur som helst gick vi på Carlings och där hittade vi en William! Så han släpade vi med oss till New Yorker och kollade på underkläder tills han övergav oss och for hem D;
Vi vart hungriga av allt ståhej utan dess like så vi kutade för våra hungriga liv till Mc Donalds och pulade vårdslöst i oss en massa feta drypande hamburgare så till och med självaste Donken-kungen höjde ögonbrynen. Lina o var värst med kletandet kan jag tillägga, hon kan aldrig ha sett en servett i hela sitt liv!...
Näe. Inte riktigt så. Men det kunde ha varit.
Vi gick sedan mätta och belåtna in på In-gallerian och utförde resten av våra behov, tills vi sedan fick skjuts hem med en Tom och en Robert. Det var skoj.  Eh..  Eh..


Lämnade lillungen hemma ;3
 

JAG OCH MINA KÅMPISAR!... VI SKA HA SÅ SKOJSIGT TILLSAMMANS!...


Mina senaste jeans :3



Fotade inte kjolen så bra.. Eh.. Men mina lysgul/gröna cykelbyxor syns iaf :3 
(Ja jag behöver nya rosa strumpbyxor..)


Köpte en västhoodie på herrarnas som är något fodrad och superskön! Också en ny skitskön BH med badklädestyg?? Hah ;P
 
 

Och en ny fungerande datormus såklart!.. Eftersom min förra slutade fungera..


 
 


Och till sist min underbara väggklocka <3 klockor i mitt hjärta! <3





Nu blire till att kolla klart första säsongen av Digimon! Tjingeling!
 
 
 
 
 

Kommentera här: