Sundsvall!


 
 
Åååh mina fötter.... Vi var i sundsvall i 9 timmar idag. Tiden bara försvann, och vi köpte knappt nåt tyckte jag. Och dyrt blev det ju som vanligt, trots att jag inte köpte några kläder alls! Har ju hittat massa kläder jag tänkt beställa på internet istället, som jag verkligen vill ha. Men vi köpte en del grejer till lägenheten i alla fall, sånt som behövdes, men än fattas det lite grejer, en hammare till exempel.
Köpte ''en'' spegel på IKEA iaf, fyra stycken kvadrater som jag satte upp i hallen på ett led så det blir som en helkroppsspegel. Som jag längtat efter en sådan! Och den här kan man se fötterna i också, dvs skorna <3 
Köpte då två par skor tillsammans jag och Jesper på skopunkten, varmfodrade med massa yllefluff så nu kan vi inte frysa om tårna i vinter tycker jag! Köpte såklart rosa och neongula skosnören som jag snabbt bytte till på mina också :3 

 
 
    ^ Nya ^                                                                    Ja, jag älskar att mixa knallrosa med neongrön/gul <3
 


Köpte även en stålhylla att ha inne i duschen så vi kan ha schampoo och grejer nånstans istället för på golvet, det är nog trångt som det är liksom. Lite småsaker som doftspray, sköljmedel, diskhandskar, blekning, förlängningskabel till stereon, en liten röd ljusslinga som jag klädde en blomma med här hemma (måste köpa fler såna alltså!), en dörrmatta, ett par nya solbrillor från Monki (eftersom mina förra därifrån både gått sönder och tappats bort), nyckelringar till alla tvätt-förråd-och-lägenhetsnycklar, randiga knallrosa och neongul-randiga gatuvantar, och lite mat och godis såklart! 


Jaa crapig bild men det ser iaf mysigt ut!



NU KOMMER JAG JU KUNNA KNÄPPA MASSA SÅNA HÄR SPEGELFJORTISBILDER! IHIHI!
(Dock vet jag hur man stänger av blixten så den slipper ni, duh)
 


Är lite orolig för att jag ska ha några pengar alls den här månaden nu dock, eftersom min tatuering kommer gå på 2000kr också.. Men men, får snåla som fan helt enkelt, bröd och vatten sista veckan eller nåt! Skulle ju gärna vilja beställa mina kakelon braids snart också, är sjukt sugen på att börja fixa mina sockersöta dreads. Men det kommer väl det med. 



Näe nu ska jag nog ta mig lite daimkladdkaka, hälla upp ett glas coca cola och få fötterna masserad av min allra bästaste bäste vän och älskare, Jesper <3





Allting ser så jävla gott ut i animes btw!



 
 
 
 
 

Kommentera här: