Två månader





Tiden rinner iväg, och vi med den.
Det har nu gått två hela månader,
sen den dagen det blev vi.
Än idag, känner jag glädjen,
var gång jag ser dig.
Än idag, känner jag kärleken,
var gång jag är med dig.
Tack för att du finns,
alltid finns,
här för mig.
Tack för att du finns,
så jag kan finnas,
där för dig.
Nu återstår bara att se,
vilka underbara dagar vi har kvar att ge,
varandra, ja oj, så mycket kärlek,
vi har att ge, till varandra.
Dagarna går, och allt flyter på,
jag ångrar inte en sekund, att det blev vi två.
Puss <3
Av Felicia Borg 2o11 ~1o ~31
Tiden rinner iväg, och vi med den.
Det har nu gått två hela månader,
sen den dagen det blev vi.
Än idag, känner jag glädjen,
var gång jag ser dig.
Än idag, känner jag kärleken,
var gång jag är med dig.

Tack för att du finns,
alltid finns,
här för mig.
Tack för att du finns,
så jag kan finnas,
där för dig.

Nu återstår bara att se,
vilka underbara dagar vi har kvar att ge,
varandra, ja oj, så mycket kärlek,
vi har att ge, till varandra.
Dagarna går, och allt flyter på,
jag ångrar inte en sekund, att det blev vi två.

Puss <3

Av Felicia Borg 2o11 ~1o ~31





Kommentera här: