Måndag



Fan vad jag ligger i... Näe..


Hände inget speciellt idag i alla fall, var på skolan, satt vid datorn, skrev ut ett papper, åt lunch, rökte två cigg, målade naglarna, åkte hem. Typ.

Har försökt läsa en del i boken jag skulle läst ut för länge sedan, den är verkligen bra, men jag har mina preioder när jag läser böcker, och nu är en period där jag prioriterar mycket annat istället för att läsa.. Så ja, det har ju inte blivit mycket av. Får se om ja hinner läsa ut resten av halvan ikväll, vilket jag egentligen måste.. Aja.

Lyssnar på musik och rätt vad det är så väller ju tankarna in i huvudet på en, man förstår inte riktigt vart de kommer ifrån, fast egentligen gör man det, det finns ju rakt framför ögonen på en.. Egentligen.. Aja! Skrev en lite tragisk dikt om mina tankar nyss, på ENGELSKA, kan ni förstå? Nä det kändes passande så, ja, dock är ju svenska mer min grej så ni får ursäkta om det blir fel i grammatik osv osv.. Tjingeling

Kommentera här: