Hockeyidioter.

Kopierar FB-statusen, verkar som jag är ganska ensam om min åsikt, än så länge.


Förstår inte varför folk bryr sig så jävla hårt om hockey, folk som aldrig ens spelat hockey är galna i att glo på skiten, folk som aldrig ens stått på ett par skridskor är galna i att glo på skiten. Okej om de hade varit med i ett lag själva, det är en annan sak, men det här är ju bara en väldigt konstig form av hobby.


Vill också tillägga att jag själv tkr om att spela hockey, det är kul, tycker även om att spela brännboll och ridning, men som sagt är jag inget galet freak utav det, och jag bryr mig inte om Malin Baryard tar hem massa guld till Sverige eller inte. Inget som rör mig eller mitt liv på något vis ändå, och jag känner henne inte direkt, så jag känner ingen press till att vara glad för hennes skull.



Peace  
1 Jonas lindh:

skriven

jämför du Hockey och Brännboll?:) lite gulligt :)

Kommentera här: