Big Brother!





Några av mina läsare kanske som jag, följer Big Brother? Jag har ju aldrig sett BB tidigare, så jag tänkte att i år kunde jag testa se, och jag fastnade så klart! Vissa förstår inte hur man kan titta på det, medan andra tycker som mig kanske, att det är väldigt intressant å se hur människor påverkar varandra och hur de klarar sig osv på det här sättet. Nä jag tycker det är hemskt spännande och vill helst se alla avsnitt på en gång. Jag har ju inte tillgång till kanalen så jag måste alltid vänta till dagen efter innan jag kan se avsnitten, då de kommer upp på http://elva.tv

Är lite nyfiken på vad NI tycker om deltagarna osv?


Själv tycker jag minst om äcklet, vad heter han ? Rodney. Usch vilken slämmig typ. Han har nog aldrig haft ett riktigt förhållande, bara knullkompisar, eller slynor, eller vad man ska kalla det. ''Kvinnor är dum i huvet'' ''kvinnor är inte värda nånting'' ''kvinnor är bara till för att knullas''  Jag HOPPAS han gör bort sig och svinar till sig, nu när han har blivit förlovad o allt, mot den korkade blonda jäkla Sanna, nu är hon ju inte blond egentligen men hon är en sådan man skulle kalla för korkad blondin, enligt mig. Platta ank-plut-läppar och stora fejkbröst. Näe hon är väl inte direkt min favorit heller.

Min favorit just nu är väl egentligen Gurkan, han är snäll, omtänksam och en rolig kille som lever livet. Han är ju liksom det komiska i det hela.
Men jag är också väldigt förtjust i den rediga norrlänningen, Simon. Han skulle jag kunna ha ^^ 
Redig norrländska och en stor, stark och trygg gosebjörn. Skitgullig ju.

Och någon jag skulle sätta dit om jag själv hade varit där, det är ju hon Roza, först tyckte jag faktiskt hon var rätt okej, men efter hennes framfart när hon kommit in i huset riktigt, så har jag tappat tron på henne. Först va de Nicky, sen sa hon att det absolut aldrig skulle kunna bli något mellan dem, sen va hon asmycket på Martiiin, sen va hon på Rodney en sväng, o sen satt hon med han, Tobias tro ja han heter? Och senare på kvällen när hon märkte att stackars Nicky vart lite ledsen, då va han helt plötsligt lilla bubben dåååh, igen. Och sen slutade det med att dom KNULLADE uppe på loftet. Sen går hon till bikten och det ser ut som hon håller på dör av skam, å så säger hon typ att '' aa de kanske såg ut som vi gjorde anant än å hånlga men vi liksom kramades bara runt lite o pussades o så, aa, typ, mm'' 
Eller huuuuuuur.. Hah! Jag kollade hela det där klippet på http://elva.tv dessutom, fina rörelser precis som om hon red av han, och tillslut hör man hur alla tjejer typ bryter ihop i skratt, då ser man hur hon skäms och lägger sig på sidan tillslut. Herregud liksom :P Fel å stå för vad hon gjort osv??  Näe hon var falsk. 

Annie! Hon gillar jag, bara för att hon är så cool. Man hör inte mycket av henne o sådär, men det är helt okej. Jag diggar att hon läser estradpoesi, hur grymt som helst ju, och att hon är lite för anatomi o grejer, kroppsligt och andligt o sådär.

Tja, det var väl det jag hade å säga än så länge.
Men nu undrar ju jag,


VAD TYCKER NI????  XO




De som inte svarar är ruttna ägg ;P EHEHEHEHEHEHEH





Tjaa råå! 



Peace


1 BILLIGA KAP!!:

skriven

HEJSAN! Vad är du sugen på att köpa? Jag kan garantera dig att du hittar något som du är sugen på att köpa på min utförsäljningsblogg. Där jag har samlat snygga kläder, elektronik, smycken, plånböcker mm på en och samma hemsida & det bästa av allt är att jag inte har satt något pris på sakerna, för jag vill att just du ska vara med och bestämma vad du tycker är ett rimligt pris. Välkommen in och kika i mina kategorier! & om du gillar det jag gör så kan du lägga till mig på Bloglovin för att se dom hetaste nyheterna som jag lägger upp ♥



Kommentera här: