Nämen

Kom på nu att det var ju faktiskt sjukligt länge sedan jag lade upp nånting här, och täntke att jag kunde passa på att berätta lite tokigheter.
Drog ju till Ånge igår med Maria efter att ha varit på stranden i tre timmar, solat och badat och ätit tacos hos syrran.
Vi åkte bort till de så kallade spegeldammarna och drack öl och eldade.
Senare på kvällen blir vi badsugna, dock inte på spegeldammens vatten, så himla kallt att bada i en fors.
Så vi började vandra hela högen in mot Ånge och det vi kallar Vojen, en badplats i Ånge.
Gjorde upp en ny eld, drack lite mer öl och sprang ut i vattnet, så himla härligt att bada på fyllan!
Dock tyckte nog inte Jossan det efter att hon klivit upp och upptäckt att hon  badat med telefonen, fniss.
Jaja, kul hade vi ändå!
Drog in mer mot centrum och bort mot Antders, som jag kallar honom, dock så följde jag aldrig med upp, utan gick bort på egna äventyr i hopp om att få träffa en människa, vilket jag inte fick när jag väl kom fram, eftersom människan sov och var oväckbar. Så jag slog mig ned och campade på dennes gräsmatta. Kan ju säga att jag vart lagomt brydd när jag blev väckt av människan, brydd, stressad och arg. Sen var den borta. Jaha, tänke man, som suttit och försökt hållt sig vaken i 2 och en halv timme, somnade senaste halvtimmen. Så jag packade ihop mitt pick o pack och vandrade ner mot stationen och inväntade åtta-bussen.
Och nu har jag vaknat och klivit upp, kom hem klockan 9 i morse, sovit sedan dess, och nu är klockan halv fem på eftermiddagen. Världens värsting väder ute, dock mår man ju som man förtjänar och jag vet inte om någon har lust att dra med mig till Erikslund helelr så, jaja.
Tjingeling!


BTW! JAG ÄR FRÄÄÄÄKNIIIIG!!!  XO




Kommentera här: