Typiska tjejer.

Alltså..  Ehm.. Jag förstår mig inte på de flesta människor, eller en stor del av människor iaf.
Finns massa bdb:are och bloggare som är stor i käften, lägger upp lättklädda bilder och näst intill nakna bilder på sig själva osv. Vissa kommenterar hur snygg dem är, andra kommenterar hur meningslösa och äckliga pedofil-magneter de är. 
När någon kommenterar till exempel:

Man är kanske bara allmänt less på alla äckliga brudar som vill få ''fina'' kommentarer av kåta killar i alla åldrar, kanske?

Så kommenterar en annan:

Du är bara såå avundsjuuk! Hon vågar i alla fall vara sig själv och skiter i andra!

Eh...  What?? Avundsjuk så in i helvetet heller? Hade jag bara velat så hade väl också jag kunna lagt upp halvnakna bilder på mig själv hela dagarna? Och vadå vågar vara sig själv? Är hon så jävla cool för att hon vågar lägga ut halvnakna bilder på sig själv på nätet hela dagarna??  ÅÅÅ VAD COOL DU ÄR, DU VÅGAAAR!
Folk som klagar på ''såna som henne'', tror jag knappast är avundsjuka, kanske tre procent av hundra. Näe, de flesta tror jag, precis som Jag, är bara allmänt jävla less på brudar som behöver ''kärlek'', falsk ''kärlek'', eller vad man nu ska kalla det.

''Å du är så sexig stumpan, msn?''
''Snygg du är bruden''
''Fan vad het, cama?''
''Adda kalle_med_bongen95@hot...''
'' Får jag knulla dig i tvåan sexxyy? <3''



Känns det bra att bli sedd på ett sånt vis? Tydligen gör det ju det, eftersom så många fortsätter. Jag skulle inte vilja kalla någon för skit-snygg när jag inte ens sett ansiktet osv. 
Näe vart är samhället på väg?


Random bild på random brud... Eh.. ehe.. eh ..

Såhär slampig såg jag ut på mitt halloweenparty! 8D
Liksom.. Ehehe..

Peace 
1 ecilia:

skriven

HAHAHAHAHAHA!!! så Jävla sant !

2 Agnez:

skriven

Tycker hon var fin ja (: Skulle själv kunna gå så om jag hed lite mer bost och en snyggare kropp:DD Tycker det bra och vågat gjort :D

Kommentera här: