BLOGGELIBLOGG

Japp, här sitter man. Hungrig och stressad. Min syster tycker tydligen att jag är en dålig bloggerska, eheheh...

Sådär, vart tvungen att trycka i mig lite av salladen som stod och frestade mig. 
En kycklingsallad alltså, med ost o krabba o massa annat gott.

Idag har varit en ganska skön dag på skolan ändå, inet så mkt lektioner, var dock sjukligt trött i morse, men det gick över lite grann.
Har bara suttit vid datorn och tagit det lugnt resten av dagen, käkade god jäkla middag hos mormor också, stuvade mackaroner och stekt falukorv! ;D

Ehm..
Imorn ska jag åka till mitt ex och hämta lite grejer, dvs Tom, i Fränsta, liksom, typ.
Har ju massa skolgrejer o typ min favorit T-shirt kvar där.

Ja.


SÅDÄÄÄRJA.


har ja bloggat lite... NÖJD?!?....

Eh..






















1 Cecilia:

skriven

JA nu är jag nöjd , ett till imorgon då ;) ^^

2 Jonas:

skriven

Fränsta? då har jag varit i dina trakter tror jag:)

Kommentera här: