*´D´D´D´D´D´DD´Ö* DE É FREDÁ, VI SKA PARTÁ...!

Det är alltså äntligen fredag! 
Jag drar till sundsvall med 17.3nånting-tåget, och drar då och förfestar med Bettan och Agnes
Lite ölande och stojjande innan vi drar vidare på krogen, Memento 50-dagars-tjofs. 
Hoppas det blir en grymt rolig kväll!

Någon mer som ska dit? Eller någon som kanske behöver skjuts hem från stan klockan o3.oo inatt?
Blir min nya utstyrsel ikväll, de röda byxorna och den svarta krosetten, med kavaj. Dock vet jag inte vad jag ska ha för skor, jag har ju inte så mycket å välja på direkt, vill ju ha mina snygga 14 cm höga rock n roll skor, men jag hade dem sist och jag trodde jag skulle avlida, inga krogenskor precis. Men jag tar nog dem ändå, också tar jag med mig ett par andra som jag kan byta till! Japp, så får det bli. 
ÄLSKAR ATT VA LÅNG!








Tjaa råå  

Kommentera här: