Poet!

Jag ska fan bli Poet! :>
Hittade en lapp på skolan idag där det stod att man kunde skicka in 3 av sina bästa dikter till nån adress.
Stod inte så mkt info men jao, jag tänkte försöka göra det mest för skoj skull ;P

Sen vore det ju kul om dom gillade nånting 8D

Så kanske inte just nu, men någon dag framöver, ska jag sätta mig i mina djupaste tankar och skriva, skriva, skriva!

Kul =) Jag tkr om att skriva ^^


Fick ju tyvärr ingen APU-plats.. Men men , var väl lika bra då eftersom Siw tvivlade på mig.
Blir till att sitta på IV i två veckor och jobba BF uppgifter =]

Men NU ska jag se på nya Top Model. Ja, jag har börjat kolla på Tv när jag sitter vid datorn. Lite i omvärlden må man ju hänga med :P


Blir ju ofta att '' Ah men haru sett den där reklamen på Tv! Haha! Den är ba såå kul!''

Man ba ''Nääe... Jag kollar aldrig på Tv :P''

Eller så.. ''Åh såg ni vad han gjorde igår? På Desperate Housewives?? Man vill liksom bara!..  ''

Man ba ..  '' Näe du jag kollar inte på sånt där, kollar nästan aldrig på Tv :P''

HEEEEH  EEH   HEH  EEH EH ..  BRÖÖL!



Kommentera här: