HAHA!

C om Frågestund!:
Jaja, kan inte ha en tom frågestundeller..spec. inte utan sexfrågor så...
bh-storlek?
string lr hotpants?
rakad? helt? jämt?
längsta du gått med en annan tjej?
äger du nå sexleksaker? vadå?
svälja lr spotta?
största du haft i dig?
favoritställning?
Kaj om Frågestund!:
Är du och Tom tillsammans?
Bh-storlek: 75C
String eller hotpants: är olika, beror på material och så på hotpants, annars är ju hotpants skönast, men har oftast string.
Rakad?Helt?Jämt?: Ibland helt rakad, ibland en sträng i mitten kvar bara.
Längsta jag gått med en annan tjej?: Vad fan ska det betyda? xD Jag är inte lesbisk ?
Om jag äger några sexleksaker?: Nej jag äger tyvärr inga sexleksaker ;P Men jag har full tillgång till en clone-a-willy dildo på ca 20 cm och en liten billig dildo, och ett par rosa handklovar ;P
Svälja eller spotta?: Jag svalde jämt förr, det var liksom finare mot killen, men nu på senare tid tycker jag faktiskt att det inte är någon höjdare att svälja ;P
Största jag haft i mig?: Antar att du menar snopp ;P  Och det tror jag är typ 23 cm lång iaf :P
Favoritställning?: Varierar väl, ingen aning om vad ställningen heter. Men typ missionären fast med benen över axlarna på killen funkar ibland, eller om man typ ligger på mage och svankar som fan , trycker upp arslet liksom ;P
Om jag och Tom är tillsammans?: Nej det är vi inte ;P Kanske inte så lätt att veta för alla heller, genom att jag fortfarande bor hos han typ jämt ;P Men det har mycket att göra med att jag inte går bra ihop med mamma jämt. Men vi har fortfarande en bra relation tillsammans, vi umgås väldigt ofta då genom att jag typ fortfarande bor här, och så ;P
JAPP! Då vet ni! ;P
Nu ska ja äta frukost ;P
Tjaa råå
Peace
Haha!
Ja NU har två st modiga människor vågat ställa frågor ;P
Haha xD
Ja jag sa ju att jag skulle svara så gott jag kunde!




C om Frågestund!:

Jaja, kan inte ha en tom frågestundeller..spec. inte utan sexfrågor så...

bh-storlek?
string lr hotpants?
rakad? helt? jämt?
längsta du gått med en annan tjej?
äger du nå sexleksaker? vadå?
svälja lr spotta?
största du haft i dig?
favoritställning?



Kaj om Frågestund!:

Är du och Tom tillsammans?





Bh-storlek: 75C
String eller hotpants: är olika, beror på material och så på hotpants, annars är ju hotpants skönast, men har oftast string.
Rakad?Helt?Jämt?: Ibland helt rakad, ibland en sträng i mitten kvar bara.
Längsta jag gått med en annan tjej?: Vad fan ska det betyda? xD Jag är inte lesbisk ?
Om jag äger några sexleksaker?: Nej jag äger tyvärr inga sexleksaker ;P Men jag har full tillgång till en clone-a-willy dildo på ca 20 cm och en liten billig dildo, och ett par rosa handklovar ;P
Svälja eller spotta?: Jag svalde jämt förr, det var liksom finare mot killen, men nu på senare tid tycker jag faktiskt att det inte är någon höjdare att svälja ;P
Största jag haft i mig?: Antar att du menar snopp ;P  Och det tror jag är typ 23 cm lång iaf :P
Favoritställning?: Varierar väl, ingen aning om vad ställningen heter. Men typ missionären fast med benen över axlarna på killen funkar ibland, eller om man typ ligger på mage och svankar som fan , trycker upp arslet liksom ;P    
Om jag och Tom är tillsammans?: Nej det är vi inte ;P Kanske inte så lätt att veta för alla heller, genom att jag fortfarande bor hos han typ jämt ;P Men det har mycket att göra med att jag inte går bra ihop med mamma jämt. Men vi har fortfarande en bra relation tillsammans, vi umgås väldigt ofta då genom att jag typ fortfarande bor här, och så ;P



JAPP! Då vet ni! ;P


Nu ska ja äta frukost ;P




Tjaa råå 

Peace


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
1 C:

skriven

haha nä tänkte bara om du typ hånglat lr "kramat" nån lite extra på fyllan lr nått..



borde nog tagit mig tid o skrivit nå fler jaja

Kommentera här: