Då var året snart slut!

Och jag har äntligen kommit på vart jag ska hålla hus ikväll!
Det blir så att vi drar oss bortöver mot Rombäck, till Bettan med andra ord. 
Precis som 2008! ^^
Dock vet vi inte riktigt ännu vilka vi blir ^^  Haha  ;P 
Men de vi vet är nog att vi blir;
Jag, Bettan, Agnez, TomNorden, KenniBoii, Putte, Lina, Tom och EVENTUELLT Ola ^^
Haha ;P Men några till lär vi ju bli!

Hoppas bara min mage är med på mina villkor ikväll! Just nu skriker den på mig som fan, bubblar och har sig!
Håller på dricker min frukost i alla fall, kanske slutar med att jag går på konsum och köper en banan också, eller nåt! En pirog? Hm..  Vet inte vad magen pallar med eller inte idag D:  
Har ju vaknat varje morgon och haft ont i den så! 

Näe vem vet =) Nu ska jag iaf dricka färdigt och spana runt lite efter folk och fakta inför ikväll! Förberedelser alltså!




Tjaa råå 




Var bara tvungen å slänga upp den från nyåret 08 hos Bettan ;) 
Party-Bettan!


Peace
1 Elisabet:

skriven

Fan vilken partybrud

Kommentera här: