Mama I'm coming home!

Igår var dagen jag skulle flytta hem till Borgsjöbyn igen.
Syrran ringde o sa att hon skulle hämta mig strax, så jag satte igång å börja packa ner kläder och lite annat.
Sen va de bara ''Hejdå'' så for vi.
Hemma, i borgsjöbyn igen. Hm, ja . Det är ju inte precis roligare här än i lägenheten. Snarare bara mer jobbigt. Kan inte gå ut med John när jag vill osv... Hm.. 
Men men, det löser sig nog, det gör det alltid.

Idag, så ringde syrran runt 11 i morse och ville jag skulle hjälpa henne rida hem hästen från morfar, som bor i Ö. För er som inte vet vart det ligger så är det alldeles bredvid Callans trä.
Jaja, så vi for ner till morfar, och jag fick skritta hem hästen heeela långa vägen till Borgsjö igen. Suck sån tid det tog, men men.
Nu sitter jag här vid datorn då, ska strax gå ner för att möta upp Henrik, sen går vi väl till mormor så jag får äta lite middag .
Får se vad kvällen har att bjuda på senare.

HejDÅ!

Kommentera här: