Jag blir aldrig full...

Vad är problemet? Är jag så jävla perfektionist och måste ha koll över läget och allting elr vadå??
Kan jag inte bara släppa loss helt enkelt? Jag blir fan aldrig riktigt full. Visst, jag känner av att jag druckit, jag kan bli stirrig ibland, råkar vingla till, men jag är fullt normal i huvet ? Förutom att jag pratar ovanligt mycket. Det är inte bara jag själv som tycker såhär heller har jag kommit fram till, folk kan ha sagt ''när ska du bli full då''  eller '' blir du aldrig full du?'' . Ja ba '' näe, de verkar inte så..''

O.O WHAT'S  THA PROBLEM liksom??

Hm......

Igår vart det grogg-drickande, trodde inte vi bara skulle sitta hemma i lägenheten precis, men men..  Robert, Putte och Kräklo va här också. Kollade lite på The Dudesons och drack grogg. Sen drog Putte o Kräklo, Robert snackande vart för jobbigt så jag tog på mig hörlurarna och kollade på Love Hina.
Yr blev jag iaf tillslut igår, som fan. Och mitt balansorgan är inte det bästa precis, kan inte åka snurrande karuseller, elr ibland åka bil.
När jag skulle gå och lägga mig så kunde det bara inte sluta snurra, mörkt som fan men ändå snurrade det, vart nästan bara värre när jag blunda.
Så jag bestämde mig för att gå och spy, så ja kunde få nån sömn nån jävla gång.
Iväg o spydde, sen kunde jag knappt sova för att jag hade en stor jävla snarkare i sängen. Fick knuffa och buffla på honom tills han vände sig och tystnade. Somnade.

Vaknade.

Nu sitter jag själv i lägenheten, Tom och Robert åkte till ljunga för att skjutsa hem Ola och för att köpa sprit, fick nyss höra att de fått soppatorsk elr nånting? Så jag beställde en pizzaShish, hoppas de kommer hem snart för jag håller på hungrar ihjäl.
Ikväll ska grabbarna försöka anordna någon slags fest för att Robin kommit hem, och för att Jerker fyllde år igår. Tänk om nån skulle fixa fest för mig om jag kommit hem från att ha varit borta en längre tid nere i Sverige? Hm aja.
Nu hade jag tänkt försöka spela The Sims 3 igen, hoppas hoppas på att det inte laggar som det gjorde igår..

HERRÅ!

Kommentera här: