En väldigt omtumlande helg..

Denna helg har varit en väldigt omtumlande helg.. I fredags var vi hos Kristoffer, hade rätt kul till en början, musik o gitarrspelande o så fick ju jag spela lite trummor. Skoj skoj, senare blev Tom allt mer avlägsen och okontaktbar. Tänkte att han får väl ha roligt med sina kompisar då, så är jag med Agnes mestadels. Senare när han var så full att han kände att han ville åka hem, så bestämde vi oss för att göra oss i ordning och åka. Men först ville han pinka, så jag följde med honom in på toan för att hjälpa. Väl där inne, när han var klar, så började han tjafsa med mig om helt obegripliga saker, jag förklarade hur odräglig han var och då blev han förstås arg. Gav han en lätt bitchslap på kinden, och då bröt helvetet lös...  Har aldrig kännt hans starka onda sida på ett sådant sätt.. Vill inte förklara i detalj hur han bar sig åt.. Vart öm och ledsen och sprang ut och smällde igen dörren efter mig, vilket jag fick skit för eftersom dörren var trasig när vi gick in (som ingen visste? ) och folk antog då att det var jag som fått dörren att gå sönder efter den hårda smällen... Senare var Tom försvunnen och hittades i ett dike, jag och Agnes bar tillbaka honom och lämnade honom åt två andra vänner som kunde hålla koll på honom medan vi gick in efter våra grejer. Självklart glömmde jag kameran, men tänkte inte så mycket mer på det när jag kommit på det, utan tänkte istället att jag hämtar den en annan dag. DUMT, av mig eftersom den numera är förklarad som STULEN!....  Fanns en del privata bilder på den dessutom, inte glad för fem öre. Vem fan gör så?!?! Men men... En väldigt omtumlande helg som sagt/skrivet... Lördagen vart det även lite fylla o fight, men det löste sig med det.. Lite trasiga glas och ömma kroppsdelar, men men.. Eftersom det löste sig och alla skyldiga bytt sina förlåt med varandra så behövs inte så mkt detaljer, de flesta vet ändå.
Söndagen vart lugn, satt och umgicks med lite folk, kolla youtube. Senare såg jag och älsk en godnattfilm, Avatar. Har ju sett den förut på bio så de gjorde inte så mycket att man missade halva, heh =]   Men jao, idag blev man hemma från skolan av egen orsak, dvs att alla inte har med det å göra ;P

Nu blir det tid för diskning och övrig städning av lägenheten.



Hejs!  >.<
1 Agnez:

skriven

Eftersom du kunde klaga på mej så tänker jag klaga på dej xD Det är grymt jobbigt att läsa en text utan stycketsindelning.

Kommentera här: